STUDIU DE CAZ

Solutii de transport de top, prezentate remarcabil

Compania

BMC activeaza în industria auto din Turcia, pentru piețele interne și externe, cu propria marcă de peste 50 de ani. Pe piata din Romania, compania a comercializat peste 4000 de autobuze si camioane.

Probleme de solutionat

Rezultate dupa interventia Justpixel

Realizare landing page pentru prezentarea serviciilor de inchiriere

Compania a dorit o prezentare specifică si mai comerciala pentru produsele aflate in stoc cu livrare imediata. Este strategic sa ai o pagina unica dedicata pentru vanzari din stoc sau promotii; astfel pastrezi imaginea corporate a site-ului si ai doar o singura sectiune

Această prezentare poate fi transmisă foarte ușor altor companii și pot fi efectuate campanii de promovare specifice, doar pentru un anumit public.

Este mult mai ușor să influențezi decizia unor consumatori dacă te adresezi pe limba acestora și le arăți că le înțelegi specific nevoile.

Reducerea numarului de optiuni. O mare descoperire in marketing este “decision-making anxiety”. Ce inseamna? Noi credem ca daca ii oferim unui consumator o mare varietate de optiuni, el sigur va alege ceva. Aceasta abordare provoaca frica de a lua o decizie gresita si “ingheata” luarea oricarei decizii – sistemul limbic paralizeaza din cauza prea multor emotii ce pot fi cauzate de luarea prea multor decizii – in momentul acela simte ca pierde controlul si va avea urmatorul gand: “nu stiu ce sa cumpar, ma uit altadata”.

Deciziile se iau intr-un context. De-a lungul istoriei, oamenii au fost conectati prin experienta de grup: au vanat impreuna, au construit impreuna sau au crescut copii impreuna. Dorim sa fim conectati si sa avem apartenenta la grupuri. Creierul, prin sistemul limbic, creeaza structuri cerebrale implicate in emotiile si amintirile noastre. Asadar, prin natura umana, consumatorii doresc sa cumpere ceva ce li se adreseaza sau ceva ce cumpara si altii, chiar daca nu au nevoie. Daca le vei crea un context favorabil, oamenii vor cumpara de la tine!

Landing page-ul focuseaza atentia unui vizitator numai pe pe o anumita categorie de produse, oprind astfel alte distrageri din calea unei decizii.

INAINTE

Design brosura corporate

DUPA

Design brosura corporate