Creare site

Creare site

Vezi mai jos cum am făcut minuni în prezentarea online a clienților noștri

ÎNAINTE

DUPĂ

ÎNAINTE

DUPĂ

ÎNAINTE

DUPĂ

ÎNAINTE

DUPĂ

Ieși în evidență cu design perfect

Concepem un design pentru a-ți prezenta serviciile și produsele într-un mod organizat și creativ pentru potențialii clienți și parteneri.

Redactare conținut de calitate

Modul de comunicare este esențial pentru a câștiga atenția și încrederea vizitatorilor. Ai nevoie de o exprimare clară și motivațională pentru a îndemna oamenii la acțiune – solicitări de ofertă sau comenzi.

Optimizare pe cuvinte-cheie in Google

Un site perfect va include urmatoarele optiuni:

  • Modul SEO avansat pentru titlu, descriere, cuvinte cheie;
  • Compatibil Google Analytics;
  • SEO Sitemap Google;
  • Google Search Console XML si Google Images;
  • Indexare in Google.

Implementare Google Analytics

Un site perfect te ajuta sa vezi comportamentul vizitatorilor in pagini, sa intelegi usor ce cauta acestia si pe ce pagini intra cel mai des.

Vei putea vedea si din ce orase sunt vizitatorii, cat timp petrec pe site si ce actiuni au.

Comunicare interactiva

Un site perfect ii va ajuta pe vizitatori sa comunice rapid cu tine:

  • Whatsapp
  • Chat live
  • Apelare rapida din site (in versiunea mobila)
  • Mesaje promotionale sau alerte de reduceri (pop-up)

Proiecte de succes

Proiecte de top realizate pentru lideri în industrie

Exe Green Holding

Kuma Romania

Albrau

City Construct Group

Eurodac Automation

Compact RB

Incontro Prefabbricati

Avastar

Unu Tic Holding

Start-UP

Ideal pentru a avea un site de prezentare simplu și cu un aspect atractiv

15 de ore de lucru alocate

Design standard

Versiune mobilă

Număr nelimitat de pagini

Optimizare SEO

Interfață de administrare ușor de folosit

Compatibil GDPR

Suport tehnic 12 luni

Garanție 12 luni

499 €

CEL MAI CUMPĂRAT

Perfect

Ideal pentru a te remarca în industrie și pentru a avea rezultate excepționale

30 de ore de lucru alocate

Design unicat – conceput de artist grafic

Redactare continut text (3 pagini A4)

Versiune multilanguage (EN/FR/IT)

Versiune mobilă

Număr nelimitat de pagini

Optimizare SEO

Interfață de administrare ușor de folosit

Compatibil GDPR

Suport tehnic 2 ani

Garanție 2 ani

949 €

Enterprise

Ideal pentru cei cu cataloage de produse care doresc o prezentare de top

40 de ore de lucru alocate

Design unicat – conceput de artist grafic

Redactare continut text (6 pagini A4)

Versiune multilanguage (EN/FR/IT)

Versiune mobilă

Număr nelimitat de pagini

Numar nelimitat de produse si categorii

Optimizare SEO

Interfață de administrare ușor de folosit

Compatibil GDPR

Suport tehnic 5 ani

Garanție 5 ani

1349 €

Toate pachetele includ adăugarea conținutului text și multimedia pe noul site și instalarea acestuia online!

Ce spun clienții?

Sute de clienți mulțumiți în ultimii ani

Intrebări frecvente

Pentru a asigura realizarea proiectului conform cerintelor, am creat o procedura de lucru pe etape:

1. Discutie telefonica sau intalnire la sediul clientului in vederea identificarii nevoilor companiei;
2. Semnarea contractului si plata avansului in cuantum de 50% din valoarea proiectului;
3. Realizarea noului concept grafic propus pentru site;
4. Analiza punctuala a noului concept grafic pentru a identifica eventuale modificari sau imbunatatiri;
5. Realizarea aplicatiei web;
6. Adaugarea, editarea si organizarea optima a continutului;
7. Optimizarea SEO a site-ului pe cuvinte-cheie;
8. Implementarea normelor tehnice privind protectia datelor (GDPR);
9. Instalarea aplicatiei web pe contul de gazduire al clientului;
10. Efectuarea restului de plata din valoarea proiectului.

 
Daca mai ai intrebari, suna la 0752.140.922 sa trimite-ne un email la office@justpixel.ro
 
DA. Intrucat toate site-urile sunt construite de la 0, avem libertatea si avantajul de a implementa orice solicitare sau modificare grafica sau tehnica venita din partea clientilor. Putem incepe dezvoltarea noului site chiar daca nu aveti inca tot continutul disponibil. Acesta poate fi adaugat ulterior foarte usor.
Termenul de executie variaza in functie de complexitatea proiectului, insa media este de 25 de zile lucratoare. Totusi, facem exceptii atunci cand proiectul solicitat este urgent pentru client.
Fiindca ne adaptam pe nevoile clientilor, putem folosi 2 tehnologii, la alegere:
1. WordPress (avand ca baza CMS-ul WordPress, dar realizand de la 0 grafica si optimizarea acesteia; nu folosim “teme luate de pe net”.
2. Custom-made (realizat de la 0 de catre designerii si programatorii nostri)
 
Noul platfroma a site-ului va avea urmatoarele avantaje competitive:
– Intuitiva;
– Securizata;
– Usor de modificat si actualizat ulterior lansarii;
– Mobile-friendly;
– Construita pentru a fi indexata optim in Google.

Noul proiect va fi adaptabil pentru toate deviceurile (PC, telefon, tableta), fara ca functiile principale ale site-ului sa fie afectate in vreun fel. In plus, designul va fi la fel de bun chiar si pe telefon, influentand pozitiv vizitatorii.

Da, suntem un partener de cursa lunga. Avem clienti cu care colaboram chiar si de 10 ani!

Suntem o agentie de digital cu planuri serioase de dezvoltare; urmarim cresterea continua prin loializarea clientilor si castigarea increderii acestora pe termen lung. Ne vom dezvolta business-ul constant, folosind cele mai noi tehnologii si abordari in industrie.

Ne vom diferentia de concurenta prin seriozitate, calitate si prin colaborarea apropiata cu fiecare client, intelegand astfel nevoile afacerii.

Pe langa aceasta, dorim sa va castigam fidelitatea nu numai prin site-ul realizat, dar si prin oferirea unei game largi de servicii de promovare – lead generation sau cold calling.

Audit si analiza a publicului tinta

Plecăm de la client, apoi construim în jurul lui. Ne încălțăm în pantofii lui, ne cufundăm în personalitatea lui și îi descoperim nevoile și dorințele. Dacă vom arăta publicului tintă că înțelegem ce își dorește, îi vom câștiga încrederea.

Refacere completa a designului grafic – un stil modern, elegant si personalizat

Fara creativitate, comunicare si inovatie nu mai poti avea succes! Profesorul Gerald Zaltman de la Harvard Business School a descoperit că 95% din luarea deciziilor noastre de cumpărare are loc în mintea subconstientă. Astfel, o decizie este influențată de factori emoționali, adică de modul de prezentare (design) și de comunicare (conținut).

Comunicare interactiva – modificare continut text si imagine

Preluare continut si implementare pe noul site

Noul site va avea tot continutul (text si imagine) preluat si asezat perfect in pagini; nu va trebui sa lucrezi nimic in plus.

Realizare versiune mobila

Optimizare pe cuvinte-cheie (SEO)
 
Optimizare titluri in paginile site-ului
Optimizarea descrierilor in pagini
Optimizarea paginilor pe cuvinte-cheie (de tip “Long-Tail”)
Optimizarea imaginilor din site (ajuta la afisarea in Google Images)
Optimizare structura interna a link-urilor
Cresterea vitezei de incarcare a paginilor
 
Implementare elemente interactive (UX)
 
Comunicare prin Whatsapp
Apelare rapida din site
Harta interactiva Google
Formulare de solicitare oferta personalizate
Titluri ce capteaza si pastreaza atentia
Galerii foto interactive
 
Implementare panou de administrare interactiv
 
Vei putea edita orice element din site, din orice pagina. Editorul este gandit astfel incat sa poata fi folosit de oricine.
 
Integrare cu normele de securitate a datelor si a informatiilor (SSL)
 
Integrare cu normele privind protectia datelor (GDPR)
Call Now Button
Open chat