fbpx

SEO – Promovare in gOOGLE PE CUVINTE-CHEIE

Te aducem pe prima pagină în Google!

75% dintre vizitatori aleg rezultatele afișate numai în prima pagină

Metodologia Justpixel de optimizare pe cuvinte-cheie (SEO) implică:

  • Focus pe 10 combinatii de cuvinte-cheie
  • Optimizare titluri in paginile site-ului
  • Optimizarea descrierilor in pagini
  • Optimizarea paginilor pe cuvinte-cheie (de tip “Long-Tail”)
  • Optimizarea imaginilor din site (ajuta la afisarea in Google Images)
  • Optimizare structura interna a link-urilor
  • Monitorizare site in Google Search Console si Google Analytics
  • Cresterea vitezei de incarcare a paginilor
  • Verificare si corectare continut duplicat
  • Generare sitemap.xml (ajuta la indexarea tuturor paginilor in Google)
  • Inscriere in Google Search Console
  • Blogul va fi pe un subdomeniu de tipul www.site.ro/blog, astfel ca nu va afecta negativ cu nimic site-ul actual. Blogul si articolele vor ramane ale tale, chiar daca vei cumpara si o luna de abonament
  • Copywriterii nostri vor redacta 4 articole a cate 500 de cuvinte pe tematici specifice serviciilor sau produselor pe care le oferi si in functie de cele mai cautate cuvinte-cheie; astfel, nu redactam in gol, ci urmarim comportamentul potentialilor clienti, ce interese au, ce anume cauta specific si redactam pe acele teme
  • Vom face postari saptamanale pe cele mai utilizate retele sociale din Romania cu parti din continutul redactat in articole; astfel, prezenta sociala a companiei va fi actualizata si va atrage vizitatori pe site.

NOVAARTIS este cea mai mare companie producatoare de paleti, ambalaje din lemn si solutii de ambalare din Romania, avand peste 25 de ani de activitate si 5 hectare de facilitati pentru productie si un flux tehnolgic complet.

Dupa optimizarea constanta, site-ul www.novaartis.ro fiind in prima pagina pe Google la cautarile:

  • #1 pagina in Google la cautarea “paleti”
  • #1 pagina in Google la cautarea “producator paleti”
  • #1 pagina in Google la cautarea “producator ambalaje din lemn”
  • #1 pagina in Google la cautarea “lazi industriale din lemn”
  • #1 pagina in Google la cautarea “cutii pentru gastronomie”
  • …si multe alte cautari conexe 

STRATEGIA

Long-Tail SEO

Majoritatea cautarilor in Google contin minim 4 cuvinte-cheie; aceaste cautari se numesc “long-tail.

Vizitatorii cauta intr-un mod mai concret folosind mai multe cuvinte-cheie; acesta este un avantaj pentru site-ul tau, existand mai multe posiblitati de a-ti extinde audienta si a imbunatati performanta in rezultate.

De ce ar trebui sa ai cuvinte-cheie Long-Tail?

Cei mai multi isi dedica eforturile, ani de zile, pentru a creste in Google pe un cuvant-cheie general. Aceasta strategie nu numai ca dureaza foarte mult, dar si limiteaza posibilitatile de a ajunge la alti potentiali clienti care cauta intr-un mod mai specific.

Google va considera un site mai relevant daca are continut si cuvinte-cheie specifice. De aceea, noi ne bazam pe strategia Long-Tail SEO – cea mai avansata forma de optimizare pe cuvinte-cheie.

70%

dintre cautarile pe Google sunt de tip “long-tail” – adica peste 3 cuvinte

2.5x

cuvintele cheie “long-tail” aduc trafic de 2.5 ori mai calitativ

60%

dintre marketeri considera continutul esential in a atrage vizitatori calificati

Scopul acestei strategii este de castiga trafic organic din cautari, folosind combinatii de cuvinte-cheie. Din propria experienta, putem spune ca functioneaza in majoritatea industriilor din Romania.

Care sunt cuvintele-cheie “Long-Tail”?

Cum functioneaza?

La Justpixel, comunicarea este deja un slogan – ne place sa intelegem cu adevarat cum putem promova o afacere si, dupa inceperea colaborarii, sa anuntam constant ce facem. Daca, de la inceput, vedem ca nu putem ajuta o afacere, “nu ne bagam”.

Selectarea cuvintelor cheie Long-Tail

In urma unui scurt audit SEO, va vom prezenta combinatiile de cuvintele-cheie “Long-Tail” care se potrivesc cel mai bine si care sunt folosite frecvent de catre potentialii clienti. Cu cat devii mai specific, cu atat iti scazi concurenta. Invers, daca esti prea generalist, “te bati cu toata lumea”.

Optimizarea propriu-zisa a paginilor

Vom optimiza continutul din fiecare pagina a site-ului, alaturi de optimzari ale imaginilor si a codurilor sursa, daca este necesar, pentru a imbunatati viteza de incarcare a site-ului.

Crearea de continut nou pe site

Google iubeste continutul nou, actualizat, relevant de pe site-uri. Daca pe un site se adauga continut constant, de calitate si optimizat SEO pe cuvinte-cheie, este aproape imposibil ca Google sa nu-l considere mai relevant.

De ce ai nevoie de un blog:

  • 70% dintre vizitatori doresc sa citeasca continutul editorial al companiilor de unde vor sa cumpere (sursa)
  • Conform Nielsen U.S., 87% dintre rezultatele organice (neplatite) afisate in Google sunt articole de pe bloguri
  • Articolele pe blog pot aduce cresteri de 434% in paginile indexate in Google (sursa)
  • Companiile cu blog activ castiga, in medie, cu 67% mai multe leaduri comparativ cu cele care nu au blog (sursa)
  • Companiile care publica pe blog constant au cu 55% mai multi vizitatori comparativ cu cele care nu publica (sursa)

Link building intern

Construirea de link-uri intre paginile interne, spre exemplu, un cuvant-cheie dintr-un articol trimite catre o pagina de serivicu din site, ajuta la imbunatatirea rezultatelor in Google. 

77% dintre articolele lungi (+1000 cuvinte) castiga mai multe link-uri si sunt ideale pentru a-ti extinde audienta.

Expertii in SEO recomanda adaugarea de minim 3 link-uri intre articolele de pe blog si paginile din site.

Actualizari in social media (Facebook, Instagram, LinkedIn)

In vremurile actuale, este esential ca vizitatorii sa vada o companie activa in social media. Daca ultima postare a companiei este de acum 1 an, increderea potentialilor clienti poate scadea si va cauta alti concurenti activi.

Intrebari frecvente

Da, vom publica pe blogul companiei tale, in fiecare luna,  articolele redactate de catre copywriterii nostri si le vom optimiza conform standardelor SEO. 

Lunar vei primi rapoarte cu activitatile realizate si cu articolele publicate.

Da, inainte de a incepe strategia pentru site-ul tau, vom studia concurentii si ce metode de promovare organica folosesc. Iti vom trimite aceste informatii si concluzii in auditul realizat la inceputul colaborarii.

Vei tine legatura cu fondatorul agentiei – Lucian Ungureanu – pe tot parcursul proiectului, incepand de la semnarea contractului, pana la rapoartele lunare de activitate. Ne plac relatiile stranse pe termen lung; astfel se vor vedea rezultate.

Da. Se va emite in fiecare luna o factura de 899 lei + TVA pentru abonament.

Da. Contractul nu impune un termen fix, astfel ca puteti renunta oricand.

Nu mai amâna decizii esențiale pentru afacerea ta!

Dupa trimiterea solicitarii, vei fi contactat pentru inceperea colaborarii

Call Now Button