Cum iti corporatizezi prezentarea pentru a deveni un brand – Neptun Engineering

Perceptia pe care o lasi este esentiala in industriile competitive, cum sunt cele de constructii si instalatii.

Trecerea la nivelul urmator de clienti si extinderea in mai multe segmente de piata necesita construirea unei prezentari corporatiste, foarte bine organizate, prin care compania sa transmita incredere potentialilor parteneri – inclusiv pentru departamentele de ofertare ale acestora.

Neptun Engineering este o firma tanara in piata instalatiilor, dar cu o echipa foarte experimentata; de-a lungul anilor au fost implicati in proiecte de anvergura si, pentru a creste accelerat, au avut nevoie de un rebranding, pozitionand brandul ca fiind furnizor de solutii premium in instalatii.

Vechiul site prezenta firma ca o companie mica de instalatii, folosind ca prezentare un template de 50$, fara continut si fara nimic atractiv sau care sa reprezinte anvergura companiei.

Am regandit prezentarea astfel:

  • Folosirea unor culori corporate, in ton cu brandul si industria
  • Utilizarea de fonturi si texte clare si atractive
  • Construirea primei pagini pentru a castiga credibilitate din primele secunde, folosind toate elementele necesare
  • Prezentarea proiectelor de top din prima pagina – in slider si in sectiune separata
  • Prezentarea clientilor de referinta inca din prima parte, dar si din footer
  • Prezentarea serviciilor succinta si usor de navigat pentru toti vizitatorii
  • Crearea unei sectiuni de Noutati si redactarea de comunicate cu proiectele recente, construind astfel un PR pentru companie
  • Activarea paginii Linkedin si repostarea comunicatelor, cu tag-uri, pentru a construi engagement

Site-ul este live pe www.neptuneng.ro

Am efectuat o sedinta foto cu managementul pentru a construi o pagina de echipa profesionala.

Am redactat comunicate de presa cu cele mai importante lucrari.

Am afisat cat mai profesional proiectele realizate, cu imagini si detalii de executie.

Am construit engagement pe Linkedin cu postarile comunicatelor.

Am reconstruit abordarea si acum se poate prezenta ca un furnizor de top, cu o imagine corporate foarte bine organizata, incepand de la imagini, pana la prezenta in social media.

Astfel, se face trecerea de la o “firma de instalatii”, la un brand in piata, ce transmite competenta si credibilitate prin tot ceea ce transmite, de la proiecte, pana la echipa – daca toate acestea sunt “ambalate” intr-o prezentare online de top, rezultatul este exceptional.