Promovare in Google pe cuvinte cheie

Peste 90% dintre experientele online incep cu o cautare pe motoarele de cautare. Probabil ati auzit deja de SEO si alte acronime, dar nu ati inteles clar ideea. Sa clarificam putin:

Pe scurt, despre ce e vorba in promovarea in Google (SEO)?

SEO este procesul optimizare al continutului de pe un site pentru ca un motor de cautare sa-l afiseze in primele rezultate la anumite cautari. Spre exemplu, daca vinzi panouri solare, iti vei dori ca Google sa te afiseze in primele rezultate atunci cand se face aceasta cautare; primele rezultate inseamna chiar si primele pagini in Google, nu neaparat top 10. SEO este, de fapt, un set de reguli pe care Google le impune detinatorilor de site-uri; daca aceste reguli nu sunt indeplinite, site-ul nu va fi bine afisat in cautari. Astfel, se disciplineaza activitatea celor ce ofera continut online pentru ca vizitatorii sa primeasca rezultate de calitate si, asadar, sa viziteze site-uri de calitate.

Cum poate fi site-ul “bine vazut” in cautarile Google?

In primul rand, continutul conteaza cel mai mult. Degeaba va construim un site cu un design exceptional, daca nu are niciun continut text de calitate sau daca este mic si irelevant. Google nu va recomanda in cautari site-urile care au un design bun si atat, ci site-urile care ofera informatii utile pentru vizitatori; Google are inteligenta artificiala, avand aptitudinea de a citi si intelege automat continutul text, iar abia apoi il va pozitiona in rezultatele cautarilor.

In al doilea rand, programarea site-ului, arhitectura acestuia si tehnologiile utilizate vor avea si ele o importanta influenta. Un site cu pagini lipsa, cu linkuri gresite, cu pagini goale etc. nu vor oferi Google motive pentru a-l afisa “sus in cautari”.

Cum facem SEO?

La fel ca modul in care iti construiesti afacerea, adica pe termen lung, la fel se actioneaza si in SEO. Cuvantul central este sustenabilitatea – construirea continutului online intr-un mod strategic si orientat catre informarea vizitatorilor. Exista 2 etape SEO care functioneaza interdependent:

  • SEO On-page – Aceasta are legatura cu intreg continutul site-ului, determinant fiind continutul text, titlurile paginilor, articolelor, imaginilor, codurile integrate, limbajul de programare, erorile de cod etc.
  • SEO Off-page – Acesta se refera la elementele externe pe care Google le constata – retelele sociale ale companiei, blogul, articole online, anunturi online, linkuri recomandate etc.

Esential este ca, in cadrul ambelor etape, procesul este continuu si de lunga durata, nefiind vorba doar simple modificari si atat, lasand rezultatele in sarcina “sperantei” ca va fi bine. In timp ce concurenta lucreaza pentru a castiga cota de piata si clienti noi, nu va fi intelept sa te bazezi doar pe speranta si noroc!

Ce fel de continut vom crea?

Daca firma ta n-are nimic de spus, mai bine nu spune nimic; daca nu construiesti continut de calitate, mai bine nu-l faci. Totusi, cat de trist ca o companie sa nu aiba nimic de spus pentru a-si atrage clientii? Daca citesti acest text, cel mai probabil iti doresti sa contezi pe piata si sa ai un cuvant de spus, cuvant care trebuie sa ajunga la publicul tinta.

80% dintre oameni citesc intotdeauna titlurile paginilor; asadar, inca din prima fraza, este esential ca atentia vizitatorului se fie atrasa pentru a fi interesat sa afle mai multe.

Modul nostru de abordare in privinta continutului:

  • Original. Google mentioneaza clar ca sanctioneaza site-urile cu continut copiat, chiar si daca este putin modificat. Crearea unui astfel de continut solicita implicare si munca sustinuta, nu doar “talent la scris”.
  • Ofera un raspuns. Continutul trebuie sa fie apt de a oferi raspunsuri clientilor; pe scurt, nu texte pentru a “umple paginile”. Pentru a construi acest tip de continut este nevoie de analiza si implicare in detaliu, nu doar redactare “la inspiratie”. In final, oamenii cauta un raspuns pe Google, iar acesta cauta sa le ofere cele mai bune raspunsuri; continutul site-ului tau trebuie sa ofere un raspuns relevant.
  • Stabileste o conexiune. Continutul trebuie sa fie adresat direct vizitatorului, creand o conexiune etiologica – continutul va fi mijlocul care va provoca interesul vizitatorului. Tot ceea ce vom construi va fi in scopul informarii corecte a vizitatorului, a-l castigarii increderii si influentarii acestuia pentru a colabora cu compania prezentata.
  • Are continuitate. Construirea de continut si informarea clientilor reprezinta un angajament pe care ti-l asumi pe termen lung. Google nu favorizeaza site-urile care nu sunt actualizate periodic. De aceea si este nevoie de viziune pe termen lung.
  • Indeamna la actiune. Dupa ce va fi informat si directionat, vizitatorul va avea incredere ca aveti competenta necesara pentru a-i indeplini solicitarile. De ce? Dintr-o multime de motive, dar unul foarte important este acela ca, in Romania, concurenta nu acorda foarte multa importanta acestei parti esentiale dintr-un site. In final, va fi usor sa fii remarcabil printre oamenii care se prezinta dezinteresat.

Strategie de promovare

Noi propunem o abordare matura asupra acestui subiect foarte important din functionarea unei afaceri, subiect ce a influentat pozitiv si, uneori decisiv, planurile de business ale multor clienti. De ce suntem diferiti? Fiindca nu suntem “baietii cu site-ul”, ci arhitecti de sisteme de promovare online; noi stim sa punem in valoare avantajele unei companii si sa influentam vizitatorii sa ia o decizie. Site-ul este doar un mijloc, nu un obiectiv final. Obiectivul final il reprezinta influentarea vizitatorilor, atragerea de noi clienti si castigarea pozitiei pe piata cu produsele si serviciile companiei.

Nu vom avea multe discutii tehnice, ci discutii de business:

  • Ce produse avantajeaza cel mai mult compania?
  • Ce intrebari au clientii despre industria in care activeaza compania?
  • Ce cauta online clientii din acea industrie?
  • Analiza a industriei si a concurentei si avantajele cu care puteti fi avantajat in strategia de promovare.

In final, este vorba de promovarea companiei pe care a-ti construit-o, promovare si imagine pe care o veti avea pe piata, in fata a milioane de posibili vizitatori si clienti. Consideram ca merita sa va dati interesul!

ultimele rezultate obtinute pentru clientii nostri:

#1 in Google la cautarea “stampile” – www.stampi.ro

#1 in Google la cautarea “cadouri personalizate” – www.cadoria.ro

#1 in Google la cautarea “cititoare coduri” – www.cititoarecoduri.ro

#1 in Google la cautarea “teava flexibila” – www.westech-solar.ro

#1 in Google la cautarea “producator scaune cafenea”, “producator scaune restaurant” – www.anteco.ro

#1 in Google la cautarea “iluminare atex” – www.atexsystem.ro

#1 in Google la cautarea “panouri solare brasov” – www.depozitfotovoltaice.ro

#1 in Google la cautarea “panouri solare arad” – www.panouri-solar.ro

Colaboram cu Justpixel de peste 4 ani. O colaborare de durata inseamna o multumire deplina in urma realizarii a 8 site-uri pentru firma noastra in aceasta perioada. Magazinele online realizate de Justpixel au dublat vanzarile firmei noastre. Recomandam cu incredere Justpixel.

Silviu Oprisan
Director general, Nedavi Solar S.R.L. - Oradea

A fost o incantare sa lucram cu Justpixel de la inceput pana la sfarsit. Ma bucur ca avem un magazin online ce ne reprezinta si pentru ca suntem pe prima pagina in Google la cautarea principala. Sunt o echipa prietenoasa si amabila pe care o recomand mai departe.

Alexandru Lembrau
Director General, Sedona ALM S.R.L. - Bucuresti

Am lansat deja al 5-lea site cu Justpixel si am extins atelierele de productie ale firmei, totul multumita clientilor veniti din online. Primesc zilnic comenzi din proiectele pe care le-am facut cu voi! Am comunicat foarte bine, chiar daca atelierele noastre sunt destul de departe de Bucuresti.

Stefan Szentkiralyi
Director general, Direct Target S.R.L. - Zalau

Ia o decizie in a construi un site remarcabil! Contacteaza-ne astazi!